Tràmits per a ciutadans no comunitaris

Els alumnes amb passaport d'una nacionalitat que no pertany a la Unió Europea, Islàndia, Liechtenstein, Noruega o Suïssa hauran de sol·licitar un visat d'estudis en les corresponents Missions Diplomàtiques o Oficines Consulars d'Espanya al país d'origen o residència.

Pot consultar la Oficina Consular més pròxima.

Una vegada obtingut el visat, ha de fer els tràmits de visat durant el primer mes de la seua arribada si passarà més de 6 mesos a Espanya.
Haurà de seguir els següents passos:

1. Inscripció de la seua adreça a Espanya (empadronament) en el Departament d'Estadística a l'Ajuntament corresponent;
    Si resideix a Alacant: Oficines del Departament d'Estadística, C/ Cervantes núm. 3 Entreplanta.
    Més informació. Sol·licite cita per a realitzar l'empadronament.

Si resideix en Sant Vicent del Raspeig: Departament de Padró Municipal d'Habitants
    Oficina d'Atenció al Ciutadà, Plaça de la Comunitat Valenciana, 1
    Rebrà el seu Certificat d'Empadronament immediatament.

2. Prepare la resta dels documents:
    • Sol·licitud
    • Passaport.
    • Còpies de les pàgines del seu passaport amb les seues dades personals i el visat.
    • Dues fotos de grandària passaport amb fons blanc.
    • Confirmació del registre d'i pagament de les taxes de la Universitat.
    • Certificat d'Empadronament.
    • Document 790 amb el pagament de 16,08€ (cal pagar-lo en qualsevol banc espanyol). En el banc ells segellaran este document com a prova d'haver realitzat el pagament.

3. Vinga a les nostres oficines (el número 36 del mapa del Campus) per a comprovar tota la documentació i la validació mitjançant un segell de les còpies.
  4. Haurà de presentar tots els documents en Carrer Camp de Mirra, 6, prop de l'Estadi Ric Pérez, de 10.00 a 13.00.

ADREÇA

Centro Superior de Idiomas. Edificio Germán Bernácer.
Universidad de Alicante.
03690 · San Vicente del Raspeig (Alicante).

HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dilluns a divendres: 9:00 a 14:00 hores.
Dijous: 16:00 a 18:00 hores.
Juliol, agost y períodes no lectius: 9:00 a 14:00 hores.